1405\02\03 21:00:05
هوای آرام تا شنبه در گلستان- بازگشت سامانه بارشی از شنبه شب
گرگان- کارشناس هواشناسی گلستان گفت: پس از عبور سامانه بارشی اخیر، جو استان گلستان تا اواسط روز شنبه پایدار و آرام خواهد بود.
مهدیه اصحابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با عبور سامانه بارشی از منطقه، در حال حاضر جوی آرام و پایدار بر استان گلستان حاکم شده است. وی افزود: بر اساس آخرین الگوهای پیشیابی هواشناسی، این وضعیت آرام جوی تا اواسط روز شنبه ادامه خواهد داشت و در این مدت افزایش تدریجی دمای هوا در سطح استان پیشبینی میشود. کارشناس هواشناسی گلستان گفت: از شنبه شب، سامانه ناپایدار بارشی جدیدی بهتدریج وارد استان گلستان خواهد شد و فعالیت آن بهصورت متناوب طی چند روز ادامه مییابد. وی افزود: بر این اساس، تغییرات جوی و افزایش ابرناکی، بارشهای پراکنده و ناپایداریهای مقطعی در سطح استان دور از انتظار نخواهد بود..
.
بازنشر از : مهر