1404\12\09 12:37:03
هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نیست- دستگاههادرآماده باش کامل هستند
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همه نیازمندیهای مردم در مراکز عرضه کالا و سوخت با توجه به ذخایر خوبی که صورت گرفته فراهم است و همه مدیران و مسئولان در آماده باش هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل دهستانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادثی و حملاتی که توسط دشمنان در برخی استانها اتفاق افتاده است اظهار داشت: خوشبختانه در استان یزد مشکلی نداریم و خدمترسانی و همه کارهای روزمره در روال عادی روزمره در حال انجام است. وی افزود: دستگاههای خدمترسان، جایگاههای سوخت، همه مراکز عرضه کالاهای اساسی با توجه به ذخایر خوبی که از کالاهای اساسی وجود دارد همه نیازمندهای مردم فراهم است و جای نگرانی نیست همه مدیران و مسئولان در آمادهباش کامل هستند و خدمترسانی به مردم بدون نگران انجام میشود. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: با توجه به حوادثی که اتفاق افتاد برای اینکه حفظ آرامش را در خانوادهها، مدارس و دانشگاهها داشته باشیم موقتا از شیفت عصر امروز کلاسها را غیر حضوری اعلام کردیم تا تمهیدات لازم خدمات رسانی را داریم و مهمترین موصوع حفظ آرامش برای دانش آموزان و خانوادهها است. دهستانی بیان کرد: مدارس و دانشگاهها از هم اکنون غیرحضوری هستند تا اطلاع ثانویه است و شرایط به روال عادی برگردند. دهستانی گفت: استان یزد در تأمین سوخت مشکلی ندارد و اطمینان میدهیم در سراسر استان یزد که با تمهیدات اندیشیده شده هم توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی و همچنین دستگاههای تأمین و توزیع کالاهای اساسی هیچ مشکل و کمبودی ندارند خواهشمندیم مردم به رسانه ملی توجه کنند و به شایعات توجه نکنند. وی ادامه داد: هر آنچه نیاز است به مردم اطلاعرسانی شود از رسانه ملی به مردم اطلاع داده میشود و لازم است مردم با آرامش و خویشتنداری به زندگی روزمره ادامه داده و نگرانی نداشته باشند..
.
بازنشر از : مهر