1404\12\22 11:51:05
وحدت کلمه رمز ماندگاری کشور- گرمساریها پیام رسان عشق و مقاومت شدند
گرمسار- فرماندار گرمسار، وحدت و انسجام را رمز ماندگاری کشور در برابر همه حوادث چهار دهه اخیر خواند و گفت: مردم گرمسار با حضور در راهپیمایی روز قدس پیام رسان عشق و مقاومت شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی ظهر آدینه در سخنرانی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در محل مسجد جامع این شهر وحدت و انسجام ملی را رمز پایداری و ماندگاری این کشور دانست و ابراز داشت: این نهضت انقلابی با همین رمز از تمامی بلایا و آسیب ها طی چهار دهه اخیر مصون مانده است. وی ادامه داد: امروز گرمساری ها در کنار ایران اسلامی قابی از وحدت همه آحاد مردم و مسئولان را در کنار نیروهای قدرتمند نظامی و ارتشی و سپاهی به نمایش جهانیان گذاشتند. فرماندار گرمسار حضور حماسی و پرشور گرمساری ها را در راهپیمایی روز قدس تجلی غیرت دینی و انقلابی مردم روزه دار این دیار دانست و تصریح کرد: به واسطه همین حضور همه نقشه های دشمن از پیروزی انقلاب تاکنون خنثی شده است. همتی با اشاره به اینکه گرمساری ها با این حضور حماسی و پر شور خود پیام غیرت، مقاومت و عشق به ایران را به گوش جهان رساندند، اضافه کرد: این وحدت و انسجام اعلام انزجار و خشم در برابر ظلم و تجاوز اسرائیل و آمریکای جنایتکار بود و نشان داد که ملت ایران همچنان وفادار میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند. وی با تاکید بر اینکه پرچم مبارزه با استکبار و صهیونیسم همچنان برافراشته است، افزود: در شرایط جنگ و جنایت اسرائیل علیه مردم ایران و سکوت بسیاری از نهادهای بینالمللی در برابر کشتار غیرنظامیان، کودکان و تخریب زیرساختهای انسانی این اهمیت روز قدس بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است..
.
بازنشر از : مهر