1404\12\19 12:09:03



ورود سامانه بارشی به گلستان از بعدازظهر سه شنبه

گرگان-کارشناس هواشناسی گلستان از ورود یک سامانه بارشی جدید به استان از ساعات بعدازظهر امروز سه‌شنبه خبر داد و گفت: با عبور این سامانه، شرایط جوی تا فردا پایدار خواهد بود.

تبلیغات

ملیحه معقولی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیش‌یابی و نقشه‌های هواشناسی، بتدریج از بعدازظهر امروز سه‌شنبه یک سامانه بارشی وارد استان گلستان خواهد شد. وی افزود: با ورود این سامانه، شرایط ناپایدار جوی در استان حاکم شده و این پایداری جو تا فردا چهارشنبه نیز تداوم خواهد داشت. معقولی در خصوص وضعیت هوا از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده نیز گفت: در این بازه زمانی به واسطه عبور امواج کم‌دامنه از روی منطقه، گاهی افزایش ابر و احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود. این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: بررسی روند دمایی نشان می‌دهد که بیشینه دمای هوا از امروز تا پایان هفته با شیب ملایم افزایشی خواهد بود..

.


بازنشر از : مهر

گلستان

گرگان

اداره کل هواشناسی گلستان

خبرهای مرتبط با