1404\11\20 11:24:08



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد بندرعباس شد

بندرعباس- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با استقبال رسمی مسئولان در  فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس وارد استان هرمزگان شد.

تبلیغات
مشاوره کسب و کار
مشاوره کسب و کار
مشاوره مدیریت و توسعه کسب و کار تیارا، ارائه خدمات مشاوره و اجرا در حوزه های مدیریت، فناوری اطلاعات و کسب و کار
# کسب و کار - # مشاوره مدیریت - # فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با استقبال رسمی محمد آشوری تازیانی و جمعی از مسئولان استان هرمزگان در فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس وارد استان هرمزگان شد. این سفر با هدف بررسی وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات استان و پیگیری برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه ارتباطات انجام شده است. سید ستار هاشمی در این سفر پروژه های مخابراتی از جمله پروژه اتصال مدارس به شبکه فیبر نوری، سایت 5G بندرعباس و سایت 4G روستای زاکین را به نمایندگی از ۲۳۷ پروژه مخابراتی را مورد افتتاح قرار می دهد. نشست با فعالان حوزه ارتباطات و اقتصاد دیجیتال هرمزگان و حضور در شورای اداری استان هرمزگان از دیگر برنامه‌های سید ستار هاشمی در سفر به بندرعباس است..

.


بازنشر از : مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

ستار هاشمی

بندرعباس

خبرهای مرتبط با