1404\10\02 09:33:09
وضعیت ۷ شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفت
اهواز - شاخص آلودگی در هفت شهر خوزستان به وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروهها رسیده و چهار شهر دیگر نیز در شرایط نارنجی و ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفی هوا صبح امروز سه شنبه در خرمشهر ۱۷۱، آبادان ۱۶۸، کارون ۱۶۱، ماهشهر ۱۵۹، اهواز ۱۵۷، شادگان ۱۵۲ و دشت آزادگان ۱۵۱ ثبت شد؛ اعدادی که بهروشنی نشاندهنده وضعیت قرمز و خطرناک برای همه شهروندان است.
همچنین هویزه با ۱۲۱، آغاجاری ۱۰۵، شوشتر ۱۰۳ و ملاثانی ۱۰۲ در وضعیت نارنجی قرار گرفتند که بهگفته کارشناسان «این شرایط برای گروههای حساس بهویژه کودکان و سالمندان تهدید جدی محسوب میشود». براساس دادههای سامانه، امیدیه، اندیمشک، باغملک، بهبهان، دزفول، رامهرمز، شوش، مسجدسلیمان، هفتکل و هندیجان در وضعیت قابل قبول قرار دارند و اندیکا، ایذه، دهدز و لالی نیز در وضعیت پاک گزارش شدهاند.. .
بازنشر از : مهر