1404\10\12 11:42:07
پروژه ایمنسازی کمربندی اهرم آغاز شد
بوشهر- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر از آغاز پروژه ایمن سازی کمربندی اهرم خبر داد.
# روشنایی - # چراغ مگنتی - # ریسه LED
به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حیدری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه در قالب روشنایی طولی، خط کشی و اجرای شیار لرزاننده با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال اجرا خواهد شد.
حیدری با اشاره به اجرای روشنایی یک کیلومتر از کمربندی اهرم در سنوات گذشته، اظهار داشت: فاز تکمیلی روشنایی این محور به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد. وی افزود: همچنین خط کشی و اجرای شیار لرزاننده در دو طرف کمربندی برای افزایش ایمنی کاربران جادهای در دستور کار است. معاون راهداری استان بوشهر تاکید کرد: در صورت تأمین اعتبار، این پروژه در نیمه اول سال آینده تکمیل خواهد شد..
.
بازنشر از : مهر