1404\09\30 08:39:09



پرویزیان- محدودیت ترافیکی خروجی بجنورد به آشخانه به‌دلیل برف اعمال شد

بجنورد- رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: مسیر خروجی بجنورد به سمت آشخانه به‌دلیل بارش برف یک‌ساعته مسدود و تردد تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی پرویزیان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: با ادامه بارش برف و کاهش دید افقی، مسیر خروجی بجنورد به سمت آشخانه به‌صورت مقطعی و برای مدت یک ساعت مسدود شد.

وی افزود: در حال حاضر تردد در این مسیر تنها با استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و رانندگان باید مراقبت بیشتری در جاده داشته باشند. سرهنگ پرویزیان از هم‌استانی‌ها خواست در صورت عدم ضرورت از سفر خودداری کرده و پیش از حرکت، توصیه‌های ایمنی پلیس و تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.. .


بازنشر از : مهر

بارش برف

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی

برف و کولاک

خبرهای مرتبط با