1404\09\30 08:39:09
پرویزیان- محدودیت ترافیکی خروجی بجنورد به آشخانه بهدلیل برف اعمال شد
بجنورد- رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: مسیر خروجی بجنورد به سمت آشخانه بهدلیل بارش برف یکساعته مسدود و تردد تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی پرویزیان در گفتوگو با رسانهها اظهار کرد: با ادامه بارش برف و کاهش دید افقی، مسیر خروجی بجنورد به سمت آشخانه بهصورت مقطعی و برای مدت یک ساعت مسدود شد.
وی افزود: در حال حاضر تردد در این مسیر تنها با استفاده از زنجیرچرخ امکانپذیر است و رانندگان باید مراقبت بیشتری در جاده داشته باشند. سرهنگ پرویزیان از هماستانیها خواست در صورت عدم ضرورت از سفر خودداری کرده و پیش از حرکت، توصیههای ایمنی پلیس و تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.. .
بازنشر از : مهر
بارش برف
فرماندهی انتظامی خراسان شمالی
برف و کولاک
خبرهای مرتبط با