1405\02\12 21:11:05
پلمب دو حلقه چاه غیرمجاز در استان قم
قم- معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقه ای قم گفت: در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ دو حلقه چاه غیرمجاز در استان قم پلمب شد.
تبلیغات
محمد دانشور اظهار کرد: در راستای عمل به قوانین جاری کشور و جلوگیری از برداشت غیرمجاز، گروههای گشت و بازرسی و دفتر حفاظت و بهرهبرداری از منابع آب موفق شدند در هفته اول اردیبهشتماه ۱۴۰۵ تعداد دو حلقه چاه غیرمجاز در روستای طایقان و فتحآباد در محدوده مطالعاتی سلفچگان- نیزار پلمب کنند. وی افزود: با پلمب این چاهها از برداشت غیرقانونی ۴۰ هزار مترمکعب از منابع آب زیرزمینی جلوگیری شد..
.
بازنشر از : مهر
قم
محمد دانشور
خبرگزاری مهر
چاه
خبرهای مرتبط با