1405\03\31 11:07:03
پهلوگیری نخستین کشتی کانتینربر در بندرشهید رجایی پس از محاصره دریایی
بندرعباس- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی کانتینربر با محموله انواع کالاهای وارداتی امروز در بندر شهید رجایی پهلو گرفت.
تبلیغات
حسین عباس نژاد اظهار کرد: یک فروند کشتی کانتینربر با ظرفیت شش هزار و ۵۰۰ تن ساعت ۳ بامداد امروز یکشنبه ۳۱ خرداد در بندرشهید رجایی پهلو گرفت. عباس نژاد افزود: این نخستین پهلوگیری کشتی کانتینری در بندر شهیدرجایی پس از محاصره دریایی دشمن آمریکایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی سوم است. وی گفت: محموله کشتی کانتینربر که امروز وارد بندر شهید رجایی شده است، انواع کالاهای وارداتی ثبت سفارش شده است. عباس نژاد افزود: این کشتی دوهزار و ۹۸۰ کانتینر را تخلیه میکند و تا پایان هفته بیش از سه هزار و ۱۰۰ کانتینر از کالاهای صادراتی را بارگیری میکند..
.
بازنشر از : مهر
بنادر ودریانوردی هرمزگان
جنگ تحمیلی
بندر شهید رجایی
خبرهای مرتبط با