1405\03\31 11:07:03



پهلوگیری نخستین کشتی کانتینربر در بندرشهید رجایی پس از محاصره دریایی

بندرعباس- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی کانتینربر با محموله انواع کالاهای وارداتی امروز در بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

تبلیغات

حسین عباس نژاد اظهار کرد: یک فروند کشتی کانتینربر با ظرفیت شش هزار و ۵۰۰ تن  ساعت ۳ بامداد امروز یکشنبه ۳۱ خرداد در بندرشهید رجایی پهلو گرفت. عباس نژاد افزود: این نخستین پهلوگیری کشتی کانتینری در بندر شهیدرجایی پس از محاصره دریایی دشمن آمریکایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی سوم است. وی گفت: محموله کشتی کانتینربر که امروز وارد بندر شهید رجایی شده است، انواع کالاهای وارداتی ثبت سفارش شده است. عباس نژاد افزود: این کشتی دوهزار و ۹۸۰ کانتینر را تخلیه می‌کند و تا پایان هفته بیش از سه هزار و ۱۰۰ کانتینر از کالاهای صادراتی را بارگیری می‌کند..

.


بازنشر از : مهر

بنادر ودریانوردی هرمزگان

جنگ تحمیلی

بندر شهید رجایی

خبرهای مرتبط با