1404\12\11 11:44:05
پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی
مشهد- استاندار خراسان رضوی در پی شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنهای(ره) پیام تسلیت صادر کرد.
غلامحسین مظفری در پیامی شهادت آیت الله خامنه ای(قدرس سره) را تسلیت گفت. متن کامل این پیام بدین شرح است: من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا دست جنایتکار دشمنان زبون و بدخواهان ملت ایران بار دیگر در اقدامی تروریستی، عمود خیمه انقلاب اسلامی و شماری از فرماندهان ارشد کشورمان را هدف قرار داد و آن قائد آزاده را به همراه یارانش در ماه مبارک رمضان به شهادت رساند و دلهای مؤمنان و آزادگان جبهه مقاومت را به عزای عظیم نشاند. شهادت مظلومانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مجاهد نستوه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (ره) به دست جنایتکاران سفاک آمریکایی_صهیونی را به ملت شریف ایران و شیعیان و مسلمانان تبریک و تسلیت عرض می نمایم. شهید انقلاب، یار و همراه بنیانگذار کبیر انفلاب اسلامی، در طول دهه ها، ملجا و پناه مستضعفان عالم و خاری در چشم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بود و در طول همه این سالها بر باورهای اسلامی خویش پای فشرد و سرانجام در ماه مبارک رمضان، شربت شیرین شهادت را نوشید و به مراد خود حضرت امام خمینی(ره) پیوست. بی شک رژیم سفاک صهیونیستی و آمریکای جنایتکار با این جنایت بزرگ، کتاب خباثت و شرارت خود را کامل نمود و باید منتظر انتقام مردم ایران و همه شیعیان جهان باشد. غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی.
.
بازنشر از : مهر