1404\11\28 12:03:05



پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار قم به مناسبت چهلم شهدای دی ماه

قم- نماینده ولی فقیه و استاندار قم به مناسبت چهلم شهدای حوادث دی‌ماه ۱۴۰۴، پیامی مشترک صادر کردند. 

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم و اکبر بهنام‌جو استاندار قم به مناسبت چهلم شهدای حوادث دی‌ماه ۱۴۰۴، پیامی مشترک صادر کردند که متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم حوادث تلخ دی‌ماه و شهادت مظلومانه جمعی از فرزندان این سرزمین، بار دیگر پرده از چهره واقعی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران برداشت؛ دشمنانی که سال‌هاست با طراحی فتنه‌ها و توطئه‌های پیچیده، در پی ضربه زدن به امنیت، وحدت و پیشرفت ایران اسلامی هستند. اما آنان غافل از حقیقتی بزرگ‌اند؛ ملتی که با ایمان، بصیرت و روحیه عاشورایی تربیت شده، هرگز میدان را خالی نخواهد کرد.

در این آزمون نیز حضور در صحنه، هوشیاری انقلابی مردم و تبعیت آگاهانه از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، نقشه‌های شوم دشمنان را در هم شکست و بار دیگر صلابت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید. اکنون در اربعین شهدای سرافراز این حوادث، بر ماست که یاد و راه این عزیزان را زنده نگه داریم و با آنان پیمانی دوباره ببندیم؛ پیمان ایستادگی، وحدت و استمرار راه عزت‌آفرین انقلاب اسلامی. یقیناً عموم مردم مؤمن و همیشه در صحنه، خانواده‌های معظم شهدا، علما، طلاب، دانشگاهیان و تمامی اقشار فهیم استان قم جلوه‌ای دیگر از وفاداری و بصیرت انقلابی خود را به نمایش خواهند گذاشت. که پاسخی کوبنده به دشمنان و بدخواهان و تجدید میثاقی استوار با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عالی مقام خواهد بود.. .


بازنشر از : مهر

اغتشاشات 1404

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی

اکبر بهنام جو

خبرهای مرتبط با