1405\02\06 20:45:06



پیش‌بینی برداشت ۱۰ هزار تن گندم و جو در سربیشه

بیرجند- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه از پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۰ هزار تن گندم و جو در این شهرستان خبر داد.

تبلیغات
تعمیر پکیج ⚡ تا تعمیر انواع پکیج دیواری

راهنمای صفر تا صد سرویس و تعمیر پکیج ⚡برای تعمیرات پکیج هزینه نکن⚡ در یک سال گذشته بیش از نفر از کاربران عادی را تعمیرکار پکیج کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدی عصر یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ ها با بیان اینکه امسال هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی شهرستان به کشت گندم و هزار و ۴۰۰ هکتار به کشت جو اختصاص یافته است، افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار تن گندم و جو از این مزارع برداشت شود. وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ دستگاه کمباین سنگین و نیمه‌سنگین در شهرستان فعال هستند که عملیات برداشت غلات و دانه‌های روغنی را انجام خواهند داد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون بیش از ۹۸۰ تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای در سطح شهرستان توزیع شده است..

.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدی عصر یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ ها با بیان اینکه امسال هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی شهرستان به کشت گندم و هزار و ۴۰۰ هکتار به کشت جو اختصاص یافته است، افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار تن گندم و جو از این مزارع برداشت شود. وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ دستگاه کمباین سنگین و نیمه‌سنگین در شهرستان فعال هستند که عملیات برداشت غلات و دانه‌های روغنی را انجام خواهند داد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون بیش از ۹۸۰ تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای در سطح شهرستان توزیع شده است..

.


بازنشر از : مهر

بیرجند

جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

گندم

خبرهای مرتبط با