1404\12\13 11:43:05
چهار فرزند دیار بابالرضا در حملات آمریکایی صهیونیستی به شهادت رسیدند
بجنورد- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی از شهادت چهار نفر از این استان در حملات آمریکایی صهیونیستی در بندرعباس، تهران و کرمانشاه خبر داد.
قاسم محمدزاده، در گفتوگو با خبرنگار مهر از شهادت چهار تن از فرزندان دیار بابالرضا(ع) در پی حملات آمریکا و اسرائیل خبر داد. وی با بیان اینکه این حملات در نقاط مختلف کشور صورت گرفته است، اظهار کرد: شهید والامقام امیر بهادر مایوان در بندرعباس، شهید محمد وثوقیراد در تهران، شهید مهدی شعبانی در کرمانشاه و شهید علی پسندیده در تهران در جریان حملات آمریکایی و صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی ضمن تسلیت این ضایعه به خانوادههای معظم شهدا و مردم استان افزود: این عزیزان با نثار جان خود، برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار ایثار و مقاومت ملت ایران افزودند و نامشان در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد شد. محمدزاده با تأکید بر روحیه ایثار و ولایتمداری مردم خراسان شمالی تصریح کرد: آیین تشییع و خاکسپاری این فرزندان شهید دیار بابالرضا(ع) بهزودی اطلاعرسانی خواهد شد و از مردم شهیدپرور استان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت میشود..
.
بازنشر از : مهر