1405\01\04 17:57:04
کارکنان دستگاههای اجرایی فارس فردا دورکار شدند
استانداری فارس اعلام کرد: با توجه به اطلاع رسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و حسب موافقت استاندار چهارشنبه پنجم فروردین ماه ۱۴۰۵ کارکنان همه دستگاه های اجرایی باید فعالیت خود را به صورت دورکاری انجام دهند.
تبلیغات
در اطلاعیه سهشنبه استانداری فارس آمده است: فعالیت دستگاه های اجرایی خدمات رسانی ضروری مانند بهداشتی و درمانی، اورژانس، بیمارستانها، اتفاقات آب، برق و گاز، حمل و نقل، ارتباطات و واحدهای عملیاتی دارای نوبت کاری مشمول دورکاری و ...
نیستند.
. .
بازنشر از : منبع: ایرنا
خبرهای مرتبط با