1405\02\25 15:12:06



کاهش دمای خوزستان از روز یکشنبه آغاز می‌شود

اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از روز یکشنبه کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما در بیشتر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

تبلیغات

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، از اواسط وقت امروز تا اواخر وقت فردا گذر موجی ضعیف از فراز استان موجب ابرناکی در اغلب نقاط و احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در ارتفاعات خوزستان خواهد شد. وی افزود: از اواخر وقت امروز تا روز دوشنبه، به‌ویژه در روز شنبه، سرعت وزش بادها در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان به‌صورت متوسط تا نسبتاً شدید و گاهی همراه با تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود. مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: تا فردا تغییر محسوس دمایی در سطح استان نخواهیم داشت اما از روز یکشنبه روند کاهش دما آغاز می‌شود و افت ۳ تا ۵ درجه‌ای دما مورد انتظار است. وی گفت: در شبانه‌روز گذشته رامشیر با ۴۱.۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ایذه با ۱۴.۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. سبزه‌زاری بیان کرد: همچنین در شبانه‌روز گذشته دمای هوای اهواز بین ۲۱.۸ تا ۳۹.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است..

.


بازنشر از : مهر

هواشناسی خوزستان

کاهش دما

محمد سبزه زاری

خبرهای مرتبط با