1405\01\07 21:17:04



کاهش ۴۶ درصدی شاخص خاموشی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج-استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص خاموشی‌ها در استان کاهش ۴۶ درصدی را نشان می دهد.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله رحمانی عصر جمعه در بازدید میدانی از مرکز دیسپاچینگ شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد که به منظور بررسی پایداری شبکه در شرایط هشدار قرمز هواشناسی انجام شد، از تحول چشمگیر در شاخص‌های فنی و زیرساختی برق استان خبر داد. وی با اشاره به افزایش پایداری شبکه برق استان با بیان اینکه در اولین بازدید از دیسپاچینگ، شاخص خاموشی استان (SAIDI) حدود هزار و ۱۰۰ دقیقه بود؛ افزود: اما امروز با همت جهادی مجموعه شرکت توزیع برق، این عدد به زیر ۶۰۰ دقیقه رسیده است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش‌های شدید اخیر و وضعیت هشدار قرمز افزود: میزان خاموشی‌های در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به حدود نصف کاهش یافته که موفقیتی بزرگ در خدمت‌رسانی به مردم است. وی افزود:هدف‌گذاری نهایی ما در برنامه ۳ ساله رسیدن به شاخص ۴۰۵ دقیقه بوده و تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای دستیابی به این استاندارد در جریان است. تحولات زیرساختی صنعت برق استان در تراز ملی رحمانی در تشریح اقدامات انجام شده در بخش فوق‌توزیع و طرح‌های حیاتی برق استان گفت: با تعامل نزدیک میان برق منطقه‌ای خوزستان و شرکت توزیع برق استان، در سال گذشته ۵ پروژه حیاتی با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که مهم‌ترین آن‌ها شامل پست‌های بهمن و مختار در شهرستان بویراحمد و پست‌های جهاد و گنبد در شهرستان های گچساران و باشت است. وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۱ پروژه جدید زیرساختی تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۴۱۳ میلیارد تومان تعریف شده‌اند که طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال ۱۴۰۵ به بهره‌برداری کامل خواهند رسید. استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با تکمیل این زنجیره سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌های برق استان به وضعیت بسیار مطلوبی خواهد رسید. وی تصریح کرد :با بهره‌برداری کامل از این طرح‌های زیرساختی، استان کهگیلویه و بویراحمد در زمره چند استان برتر کشور از نظر پایداری و کیفیت زیرساخت‌های شبکه برق قرار خواهد گرفت..

.


بازنشر از : مهر

استانداری کهگیلویه و بویراحمد

شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد

خاموشی بر

خبرهای مرتبط با