1404\11\24 23:59:04



کسب ۲ مدال طلا توسط دختران شناگر سیستان و بلوچستان

زاهدان - دختران شناگر سیستان و بلوچستان در مسابقات جانبازان و توان یابان کشور موفق به کسب ۲ مدال طلا شدند.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره مسابقات استعدادهای برتر ویژه جانبازان و توان یابان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۴ با حضور ورزشکاران سراسر کشور بمیزبانی تهران در حال برگزاری است. کاروان سیستان و بلوچستان با ۲۴ ورزشکار در دو بخش بانوان «شنا ۲ نفر، دوومیدانی ۵ نفر، بوچیا ۴ نفر» و آقایان «دوومیدانی ۱۰ نفر» حضور دارند. تا این لحظه فاطمه خدابنده شناگر مستعد و پرافتخار سیستان و بلوچستان ۲ مدال طلا ارزشمند طلا در ماده قورباغه و پروانه کسب کرده است..

.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره مسابقات استعدادهای برتر ویژه جانبازان و توان یابان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۴ با حضور ورزشکاران سراسر کشور بمیزبانی تهران در حال برگزاری است. کاروان سیستان و بلوچستان با ۲۴ ورزشکار در دو بخش بانوان «شنا ۲ نفر، دوومیدانی ۵ نفر، بوچیا ۴ نفر» و آقایان «دوومیدانی ۱۰ نفر» حضور دارند. تا این لحظه فاطمه خدابنده شناگر مستعد و پرافتخار سیستان و بلوچستان ۲ مدال طلا ارزشمند طلا در ماده قورباغه و پروانه کسب کرده است..

.


بازنشر از : مهر

ورزش

مدال طلا

سیستان و بلوچستان

خبرهای مرتبط با