1404\09\22 19:25:08
کشف کود شیمیایی فاقدمجوز در گالیکش
گالیکش- فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش از کشف ۵ تن کود شیمیایی فاقدمجوز در این شهرستان خبر داد.
تبلیغات
سرهنگ غلامرضا کهساری اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی تنگراه حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه نیسان مشکوک که برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پس از توقف خودروها و در بازرسی از آنها مقدار پنج تن کود شیمیایی فاقدمجوز کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی گفت: مبارزه با قاچاق کالا از اهداف همیشگی پلیس است و پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم بر خورد میکند.. .
بازنشر از : مهر
گلستان
کود شیمیایی
نیروی انتظامی گلستان
خبرهای مرتبط با