1404\11\30 11:55:06
کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بهارستان
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عسکرینیا،ظهر پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بهارستان خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق توسط فردی در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: مأموران انتظامی غرب استان تهران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، محل دپوی سوخت در جاده ساوه را شناسایی کردند و با اخذ مجوز قضائی در بازرسی از محل، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد. فرمانده انتظامی بهارستان در پایان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، تصریح کرد: فرد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد..
.
بازنشر از : مهر