1405\01\26 09:38:04
کشف ۳۲ قبضه کلت کمری که راهی یزد شده بود
یزد - فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۳۲ قبضه کلت کمری که در راه یزد بود خبر داد.
تبلیغات
سردار احمد نگهبان گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مستمر و با شناسایی قاچاقچیان سلاح، چندین نفر در این خصوص دستگیر شدند. وی افزود: با تحقیقات بیشتر مشخص شد این افراد، مقادیر زیادی سلاح را از طریق استانهای مرزی به داخل کشور وارد و قصد انتقال به استان یزد را داشتند. فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در این عملیاتها ۳۲ قبضه کلت کمری کشف شد و متهمان پس از بازجوییهای اطلاعاتی تحویل مراجع قضایی شدند. نگهبان گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند..
.
بازنشر از : مهر
فرمانده انتظامی استان یزد
سردار احمد نگهبان
یزد
خبرهای مرتبط با