1404\12\18 18:01:06
کلیه ادارات منطقه سیستان در روز سه شنبه تعطیل شد
زاهدان - کلیه ادارات حوزه سیستان به دلیل وزش باد شدید و وقوع طوفان، سه شنبه ۱۹ اسفندماه تعطیل شدند.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: باتوجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی و شدت گرفتن طوفان گرد و خاک در منطقه سیستان در روز سه شنبه مورخ ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۴، کلیه ادارات سیستان تعطیل می باشد. این تصمیم با هدف حفظ سلامت ، شهروندان و کارکنان ادارات و بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان اتخاذ شده و شامل شهرستانهای زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز است.گفتنی است؛ مراکز خدماترسان و درمانی از این تصمیم مستثنی بوده و طبق روال فعالیت خواهند کرد..
.
بازنشر از : مهر
تعطیلی ادارات
طوفان
گرد و غبار
خبرهای مرتبط با