1405\02\15 15:20:08
۱۳ معلم نمونه بروجرد تجلیل شدند
بروجرد - طی مراسمی، ۱۳ معلم نمونه شهرستان بروجرد تجلیل شدند.
آئین هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور فرماندار بروجرد در این شهرستان برگزار شد. قدرت الله ولدی فرماندار بروجرد در این مراسم، اظهار داشت: با آغاز جنگ رمضان و مجازیشدن مدارس، معلمان و فرهنگیان با تلاش شبانهروزی به آموزش دانشآموزان پرداختهاند. وی تصریح کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم، فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاش و کوشش آموزگاران و معلمان فداکار است. فرماندار بروجرد با اشاره به شهادت چهار دانشآموز بروجردی و تعدادی از فرهنگیان لرستانی در جنگ تحمیلی رمضان، افزود: کسب رتبههای استانی، ملی و بینالمللی توسط معلمین و دانشآموزان بروجردی نشاندهنده موفقیت و پیشرفت در شهر فرزانگان است. ولدی ضمن تقدیر از پیگیری و تلاشهای مدیریت ارشد استان و مدیریت آموزشوپرورش در استان و شهرستان نیز، گفت: حمایت از معلمین و فرهنگیان در دستور کار دولت قرار گرفته و در راستای ایجاد زمینههای رفاه و آرامش آنان اقدامات گستردهای صورتگرفته است. وی افزود: معلمان و فرهنگیان این شهرستان نیز پابهپای مردم در تجمعات شبانه حضوری فعال و گسترده دارند و علاوه بر جبهه علم و دانش در حمایت از انقلاب اسلامی و بیعت با رهبر معظم انقلاب، پیشگام هستند. بنابراین گزارش، در این آیین از ۱۳ معلم نمونه شهرستانی و استانی شهرستان بروجرد در مقاطع مختلف تجلیل شد..
.
بازنشر از : مهر