1404\12\27 04:32:05
۱۷ نفر چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی مصدوم شدند
اراک- رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در این استان ۱۷ نفر است که از این تعداد ۳ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.
تبلیغات
بهروز ایران نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۷ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی تا ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه مصدوم شدند. وی افزود: از این تعداد، ۳ نفر مصدوم شده و در مراکز درمانی استان مرکزی بستری و تحت مراقبت هستند. رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی با اشاره به آمار ۱۷ مصدوم چهارشنبه آخر سال گفت: از این تعداد ۱۴ نفر مرد و ۳ نفر زن بوده اند که پنج نفر از مصدومان، عابر پیاده بودند. ایراننژاد بیان کرد: از این تعداد ۱۱ نفر دچار آسیب به چشم و ۶ نفر دچار سوختگی در اندامها هستند.
.
بازنشر از : مهر
اورژانس استان مرکزی
چهارشنبه آخر سال
مصدومیت
خبرهای مرتبط با