1405\01\18 23:06:06
۲ واحد صنعتی اراک مورد تهاجم دشمن صهیونی آمریکایی قرار گرفت
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: واحد صنعتی اراک مورد تهاجم دشمن صهیونی آمریکایی قرار گرفت.
تبلیغات
حسن قمری از حمله دشمن آمریکایی صهیونی به بخشهایی از ۲ واحد صنعتی مجاور شهر اراک خبر داد. وی افزود: گروههای امدادی و ارزیاب در محل حملات حاضر شده و در حال اجرای عملیات امدادرسانی هستند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: حضور مردم در محل حملات علاوه بر اختلال در روند امدادرسانی، خطراتی را برای تجمع کنندگان در پی دارد..
.
بازنشر از : مهر
اراک
حمله موشکی
واحدهای صنعتی
خبرهای مرتبط با