1404\09\29 22:43:05
۳ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در یزد مسموم شدند
رئیس اورژانس استان یزد گفت: بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن ۳ نفر در یزد مسموم شدند.
تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
# سامسونگ - # samsung - # تعمیر یخچال سامسونگ
سید محمدجواد میرجلیلی گفت: شنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۴ ساعت ۱۹:۴۶ تماسی مبنی بر مسمومیت ۳ نفر با مونوکسید کربن در منطقه سید گل سرخ یزد توسط اورژانس ۱۱۵ دریافت و بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود: مددجویان توسط اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.
.
.
بازنشر از : منبع: مهر
خبرهای مرتبط با