1405\01\17 21:56:06
۳۸ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در نیمروز جمع آوری شدند
نیمروز - فرمانده انتظامی نیمروز از جمع آوری ۳۸ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین میرصوفی ظهر دوشنبه به خبرنگاران گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت رضایتمندی عمومی و برخورد با انواع جرائم، طی یک هفته گذشته در سطح این نیمروز به اجرا در آمد. فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز افزود: ماموران پلیس در قالب این طرح موفق به دستگیری تعداد ۷ نفر سارق، ۲۰ نفر معتاد متجاهر، ۳۸ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز شدند. وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول اجرای این طرح ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۹ فقره انواع سرقت کشف و تعداد ۷ دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن توقیف شد..
.
بازنشر از : مهر
اتباع خارجی
شهرستان نیمروز
اتباع بیگانه
خبرهای مرتبط با