1404\11\21 11:42:03
۸.۴ همت پروژه راه و شهرسازی در لرستان افتتاح شد
خرمآباد- استاندار لرستان گفت: ۸.۴ همت پروژه راه و شهرسازی در استان افتتاح شد.
# ساختمان - # نمایندگی سان لوکس - # نمایندگی کوماکس
به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی استاندار لرستان روز سه شنبه در مراسم وبیناری افتتاح پروژههای وزارت راه و شهرسازی با حضور رئیسجمهور و وزیر راه، از بهرهبرداری ۸.۴ همت پروژه عمرانی در حوزه راه، شهرسازی و بازآفرینی شهری استان خبر داد و گفت: این اقدامات، تحولی مهم در توسعه زیرساختها و ارتقای کیفیت زندگی مردم لرستان ایجاد میکند. استاندار لرستان با تأکید بر فعالیتهای ارزشمند وزارت راه و شهرسازی در یک سال گذشته، گفت: سال گذشته پروژه راهآهن خرمآباد-دورود-اندیمشک به حالت تعطیلی درآمده بود، اما با همراهی وزارت راه و اختصاص ۱.۷ همت اعتبار، این پروژه اکنون در ۳۰ جبهه و با ۷۰۰ نفر نیرو در حال اجراست. وی افزود: قطعه دوم محور آزادراه بروجرد-اراک، که پیشتر متوقف شده بود، توسط شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت راه و شهرسازی فعال شده و جای تقدیر از حمایتهای مهندس بازوند دارد. استاندار لرستان همچنین به پروژه کمربند غربی خرمآباد اشاره کرد و گفت: اجرای این مسیر نقش مهمی در بهبود عبور و مرور شهری و تحول شهری مرکز استان خواهد داشت. شاهرخی با اشاره به اقدامات حوزه بازآفرینی شهری، افزود: تفاهمنامه اجرای خیابان ۱۷ شهریور و تملک اراضی مربوطه امروز امضا شد تا عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز شود. وی در ادامه درباره پادگان ۰۷ نیز گفت: راهکار جدیدی برای رفع مشکلات این منطقه اتخاذ شده تا مردم بتوانند از فرصت ایجاد شده بهرهبرداری کنند. به گفته استاندار، امروز در حوزههای مسکن و ساختمان، مهندسی و ساخت، هواشناسی، راهداری و حملونقل جادهای و فرودگاه، پروژههایی به ارزش ۸.۴ همت در استان لرستان افتتاح و به بهرهبرداری رسیدند، که نشاندهنده توجه ویژه دولت به توسعه زیرساختها و بهبود کیفیت زندگی مردم این استان است..
.
بازنشر از : مهر