1404\12\02 07:04:04



تلفن‌همراه ایرانی نداریم، کلا مونتاژ است!

دبیر اتحادیه تلفن همراه گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد با توجه به بالا بودن ارز تلفن همراه شاید صلاح باشد واردات محدود شود و از تولیدات داخل استفاده بیشتری شود.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

مهدی عبقری افزود: هرچند در مبحث تولید داخل، آن‌چنان تولید داخلی را نداریم که بتوانیم این حجم استفاده از تلفن همراه را پوشش دهیم.

وی تاکید کرد: تلفن‌همراه به معنای واقعی ایرانی بسیار محدود است.

شاید به اندازه ۲الی۳درصد تلفن‌همراه مصرفی کشور، تلفن همراه داخلی باشد که اکثرا کیبوردی بوده و تاچ نیست و با سیستم‌عامل‌های بسیار قدیمی استفاده می‌شود.

به گفته عبقری چیزی به عنوان تلفنی که از ابتدا در ایران ساخته شود و نام و تشکیلاتش ایرانی باشد، وجود ندارد و کلا مونتاژ است.

. .


بازنشر از : منبع: خبر فوری

خبرهای مرتبط با