1405\01\20 10:26:03
مردم نگران نباشند- انبارها مملو از کالاهای اساسی است
نائبرئیس اتاق اصناف با بیان اینکه انبارها مملو از کالای اساسی است، گفت: با شروع آتشبس در ایران چالشی در تامین کالاهای اساسی کشور وجود ندارد.
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه
محمدرضا فرجی تهرانی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انبارها مملو از کالای اساسی است و هیچ نگرانی درباره تامین کالاهای اساسی برای مردم وجود ندارد. وی افزود: در جنگ رمضان ایران با هیچ کمبودی در زمینه تامین روغن، برنج، نان و ...
مواجه نشد و اصناف کشور در این جنگ تحمیلی نقش خود را به خوبی ایفا کردند و نگذاشتند مردم لحظهای کمبود یا گرانی را احساس کنند. به گفته فرجیدانا؛ در ایام جنگ تمام محصولات با قیمت درج شده بر روی کالا فروخته شده است و بازرسان اتاق اصناف و وزارت صمت در حال پایش بازار بودند و اجازه احتکار یا گرانی کالا را به سودجویان ندادند. وی افزود: حال نیز با شروع آتشبس در ایران چالشی در تامین کالاهای اساسی کشور وجود ندارد. فرجی تهرانی در ادامه گفت: در جلساتی که اخیرا با وزارت صمت و مدیران کارخانههای صنایع غذایی کشور داشتیم چالشهایی در حوزه پت و قوطیهای کنسروی وجود دارد که این چالشها صنایع غذایی در حال برطرف شدن است. نائبرئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد: در واقع قرار است محصولات مورد نیاز صنایع کوچک و متوسط از روشهای جایگزین تامین شود.. .
بازنشر از : مهر