1404\12\24 16:41:03
مسئولیت هرگونه خسارت به هواپیماها بر عهده آمریکا و رژیم صهیونیستی است
سازمان هواپیمایی کشوری با صدور بیانیهای، حمله به وسایل پرنده و تأسیسات و زیرساختهای هوانوردی غیرنظامی در جریان حملات آمریکا و اسرائیل را بهشدت محکوم کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری با صدور بیانیهای، حمله به وسایل پرنده غیرنظامی و همچنین تأسیسات و زیرساختهای هوانوردی غیرنظامی در جریان حملات آمریکا و اسرائیل را بهشدت محکوم کرد. براساس این بیانیه، حمله به زیرساختها و تجهیزات مرتبط با هوانوردی غیرنظامی، نقض آشکار پیمان بینالمللی شیکاگو به عنوان سنگبنای حقوق هوانوردی بینالمللی و مغایر با اصول و تعهدات پذیرفتهشده در این حوزه است. سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرده است که این اقدامات، مصداقی روشن از عدول از مفاد و الزامات مندرج در این پیمان بینالمللی در حوزه هوانوردی غیرنظامی بوده و مسئولیت تبعات آن متوجه آمریکا و اسرائیل خواهد بود. در این بیانیه بر ضرورت پایبندی تمامی کشورها به مقررات و استانداردهای بینالمللی برای حفظ ایمنی و امنیت هوانوردی غیرنظامی و صیانت از جان مسافران و کارکنان این صنعت تأکید شده است..
.
بازنشر از : مهر