1404\12\16 17:41:03
انتقاد حماس از سکوت جهانی در قبال حمله به مدارس در ایران
سخنگوی حماس با اشاره به هدف قرار دادن مدارس در جریان حملات اسرائیل و آمریکا از سکوت شرم آور جامعه جهانی به شدت انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: هدف قرار دادن مدارس در جریان حملات اسرائیل و ایالات متحده آمریکا علیه ایران تکرار رویکرد اشغالگران در غزه است. حازم قاسم در اظهاراتی گفت که هدف قرار دادن عمدی مدارس در حملات اخیر، ادامه رفتاری است که اسرائیل در طول جنگ «نسلکشی» در غزه در پیش گرفت؛ جایی که صدها مدرسه هدف حملات قرار گرفت و هزاران نفر در این مراکز به شهادت رسیدند. سخنگوی حماس همچنین از آنچه «سکوت شرمآور جامعه بینالمللی» خواند انتقاد کرد و گفت: همان سکوتی که در برابر آنچه در غزه رخ داد وجود داشت، اکنون نیز در قبال حوادثی که در ایران رخ میدهد مشاهده میشود..
.
بازنشر از : مهر