1404\12\28 03:57:05



ایروانی- پادشاهی بحرین باید به ایران غرامت بپردازد

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، امروز پنجشنبه اعلام کرد که پادشاهی بحرین باید به دلیل استفاده از خاک خود برای حمله به جمهوری اسلامی غرامت بپردازد.

تبلیغات

امیرسعید ایروانی،در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت گفت که بحرین به ایالات متحده و اسرائیل اجازه داده است تا از خاک خود برای حمله به ایران استفاده کنند که این امر به منزله نقض قوانین بین‌المللی و مسئولیت مستقیم در قبال تهران است. آمریکا و اسرائیل در ۲۸ فوریه ( ۹ اسفند)، تجاوزی جدید علیه ایران آغاز کردند که به شهادت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز صدها تن دیگر منجر شد. این تجاوز مدارس، بیمارستان‌ها، مساجد و سایر دارایی‌های مردم ایران را هدف قرار داد. ایران نیز در پاسخ به این تجاوز آشکار، عملیات "وعده صادق ۴" را علیه اسرائیل و پایگاه‌های آمریکایی در منطقه آغاز کرده واین عملیات همچنان ادامه دارد..

.


بازنشر از : مهر

امیرسعید ایروانی

بحرین

غرامت

خبرهای مرتبط با