1404\12\29 09:57:06
به صدا درآمدن آژیر هشدار در تلآویو- اوضاع آشفته در اراضی اشغالی
جمهوری اسلامی ایران بار دیگر اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد و موجب شد تا آژیر خطر در تل آویو به صدا درآید.
# حریق - # سیم - # لوازم چاه ارت
خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در بیست و یکمین روز از تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل به جمهوری اسلامی، شاهد تداوم ضربات کوبنده ایران به مواضع دشمن هستیم. رسانههای صهیونیستی: بیش از ۱۳ هزار درخواست غرامت از ابتدای جنگ ثبت شد رسانههای اسرائیل اعلام کردند که از ابتدای آغاز جنگ علیه ایران تاکنون، مجموعاً ۱۳ هزار و ۵۴۴ مورد درخواست غرامت به مراجع ذیربط ارائه شده است. این آمار نشاندهنده عمق خسارات وارده به بخشهای مختلف در سرزمین های اشغالی به دنبال حملات موشکی و پهپادی مداوم است که بار مالی سنگینی را بر اقتصاد رژیم تل آویو تحمیل کرده است. رویترز: پایگاه شاهزاده سلطان در عربستان هدف حمله پهپادی قرار گرفت خبرگزاری رویترز گزارش داد که پایگاه هوایی شاهزاده سلطان در عربستان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. این خبرگزاری به نوع و مبدأ این حمله پهپادی هیچ اشارهای نکرده است. ماکرون: فرانسه برای بازگشایی اجباری تنگه هرمز مشارکت نمیکند کانال خبری (BFMTV) اعلام کرد که امانوئل ماکرون، رئیسجمهور فرانسه تصریح کرد که این کشور در هیچگونه اقدام نظامی برای بازگشایی اجباری مضیق هرمز مشارکت نخواهد کرد. روسیا الیوم نیز گزارش داد که ماکرون گفته که پاریس در حال رایزنی با متحدان بینالمللی خود، بهویژه اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد برای چگونگی ایجاد یک چارچوب بینالمللی برای سازماندهی برای بررسی وضعیت در تنگه هرمز است. رئیسجمهور فرانسه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: درحالی که منطقه [خلیج فارس] وارد اعیاد مذهبی می شود، امیدوارم که سلاح ها خاموش شود تا فرصتی برای دستیابی به راهکار مذاکرهمحور فراهم شود و در روزهای آینده طرفها بر سر آتشبس به توافق برسند. ادامه عملیات موشکی حزبالله در شمال فلسطین اشغالی حزبالله لبنان اعلام کرد که شهرک صهیونیستنشین «کریات شمونه» را برای هفتمین بار هدف حملات موشکی خود قرار داده است. براساس این گزارش، رزمندگان مقاومت، مقر نظامی «هرمون» و محل تجمع نظامیان و ادوات ارتش اسرائیل در منطقه مرزی «جدیده میس الجبل» را با چندین فروند راکت درهم کوبیدند. در بخش دیگری از گزارشهای میدانی، حزبالله اعلام کرد که در دو روز گذشته، چندین تله انفجاری را در مسیر یک دستگاه بولدوزر ارتش رژیم اسرائیل در منطقه «پروژه الطیبه» و همچنین در محل تجمع سربازان دشمن در شهرک «عیترون» منفجر کرده است. همزمان با این حملات، شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل به نقل از شرکت راهآهن این رژیم گزارش داد که به دنبال سقوط ترکشهای موشکی، یک مجتمع عملیاتی و تعمیراتی قطارها در شمال فلسطین اشغالی طعمه حریق شده است. در همین حال، جبهه داخلی اسرائیل از فعال شدن آژیرهای خطر در منطقه «راس الناقوره» و چندین شهرک دیگر در «الجلیل غربی» خبر داد که نشاندهنده تداوم موج حملات موشکی از سوی لبنان است..
.
بازنشر از : مهر