1405\02\02 14:18:05
تداوم حملات صهیونیستها و ضربه مهلک حزب الله به توپخانه اشغالگران
همزمان با حملات و نقض آتش بس از سوی اسرائیل، حزب الله نیز اعلام کرد که در واکنش به نقض آتش بس مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی را با پهپاد هدف قرار داده و به آتش کشیده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع خبری از حمله هوایی اسرائیل به یک خودرو در شهرک الطیری در جنوب لبنان خبر دادند. همزمان منابع لبنانی از حملات توپخانهای ارتش اسرائیل به محله «راس الظهر» در غرب منطقه میس الجبل در جنوب این کشور خبر دادند. از سوی دیگر رسانههای اسرائیل گزارش دادند که ارتش اسرائیل در جریان عملیاتهای انفجاری در جنوب لبنان، یک روستا را به طور کامل تخریب کرده است. بر اساس این گزارشها، در این عملیاتها منازل مسکونی با استفاده از مواد منفجره منهدم شده و در پی آن آتشسوزی گستردهای در منطقه رخ داده است. این چندمین بار است که ارتش صهیونیستی توافق آتشبس در لبنان را نقض میکند. از سوی دیگر حزب الله دربیانیه ای اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی را در شهرک البیاضه با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است و آن را به آتش کشیده است..
.
بازنشر از : مهر