1405\02\21 02:30:05



تکرار ادعاهای ضدایرانی توسط نتانیاهو

نخست‌وزیر اسرائیل با تکرار ادعاهای ضدایرانی، اعلام کرد تقابل با ایران همچنان ادامه دارد و برنامه هسته‌ای و توان موشکی ایران را «تهدید» خواند.

تبلیغات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در گفت‌وگو با شبکه «سی‌بی‌اس» آمریکا مدعی شد که جنگ با ایران «هنوز پایان نیافته است» و با وجود آنچه به خیال باطل او «دستاوردهای مهم» توصیف شده است، اقدامات بیشتری باید دنبال شود. وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود و با بیان سخنانی که از اساس ارتباطی به او و رژیم اشغالگرش ندارد، گفت که اورانیوم غنی‌شده باید از ایران خارج شود و تأسیسات غنی‌سازی نیز برچیده شوند و مدعی شد که ایران به حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه و برنامه موشک‌های بالستیک ادامه می‌دهد. نتانیاهو همچنین با اشاره به تحولات تنگه هرمز، مدعی شد خطرات ناشی از بسته شدن این گذرگاه راهبردی بیش از گذشته آشکار شده است. وی در ادامه، اذعان کرد که اسرائیل علاوه بر عرصه نظامی، در حوزه رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها نیز با چالش‌هایی مواجه است..

.


بازنشر از : مهر

نتانیاهو

ایران

ایالات متحده امریکا

خبرهای مرتبط با