مهران محمدی امین

باشگاه خبرنگاران/ تیراندازی در اوکلند بزرگترین شهر نیوزیلند و در آستانه افتتاحیه جام جهانی فوتبال زنان ۲ کشته و ۶ زخمی بر جای گذاشت و فرد مهاجم نیز کشته شد. به گزارش  رویترز،

1402\04\29 11:06:31


تیراندازی در نیوزیلند ۳ کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت

باشگاه خبرنگاران/ تیراندازی در اوکلند بزرگترین شهر نیوزیلند و در آستانه افتتاحیه جام جهانی فوتبال زنان ۲ کشته و ۶ زخمی بر جای گذاشت و فرد مهاجم نیز کشته شد. به گزارش  رویترز، این تیراندازی روز پنجشنبه و ساعاتی پیش از آغاز جام جهانی فوتبال زنان در این شهر و در نزدیکی محل اسکان برخی بازیکنان رخ داد.

تیراندازی در اوکلند بزرگترین شهر نیوزیلند و در آستانه افتتاحیه جام جهانی فوتبال زنان ۲ کشته و ۶ زخمی بر جای گذاشت و فرد مهاجم نیز کشته شد.به گزارش  رویترز، این تیراندازی روز پنجشنبه و ساعاتی پیش از آغاز جام جهانی فوتبال زنان در این شهر و در نزدیکی محل اسکان برخی بازیکنان رخ داد.کریس هیپکینز نخست وزیر نیوزیلند گفت: کهجام جهانی طبق برنامه آغاز خواهد شد.

این تیراندازی انفرادی بوده و پلیس در پی مظنون دیگری نیست.  هیچ انگیزه سیاسی یا ایدئولوژیکی برای این تیراندازی پیدا نشده است و هیچ تهدیدی علیه امنیت ملی وجود ندارد.پلیس گفت که فرد مهاجم وارد یک ساختمان نیمه‌کاره شد و پس از رسیدن به طبقات بالاتر خود را در آسانسور حبس کرد.برخی از خیابان‌های اوکلند در پی این تیراندازی بسته شد. وین براون شهردار اوکلند گفت: این یک وضعیت ترسناک برای ساکنانی است که صبح پنجشنبه به سر کار خود می‌رفتند.

بهتر است مردم در خانه بمانند و از رفتن به مرکز شهر پرهیز کنند.. .

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.


بازنشر از : آخرین خبر