1405\02\14 02:49:03
خروج امارات از سازمان کشورهای عرب صادر کننده نفت
امارات اعلام کرد از سازمان کشورهای عرب صادر کننده نفت (اواپک) خارج شده است.
تبلیغات
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، در سایه تحولات سریع انرژی جهان، امارات اعلام کرد که از سازمان کشورهای عرب صادر کننده نفت (اواپک) خارج شده است. این در حالی است که امارات پیش از این از اوپک و اوپک پلاس نیز خارج شده بود. سهیل مزروعی، وزیر انرژی امارات گفت که این تصمیم پس از بررسی دقیق راهبردی در حوزه انرژی، بخش نفت و سایر بخش ها اتخاذ شده است..
.
بازنشر از : مهر
امارات متحده عربی
اوپک
اوپک پلاس
خبرهای مرتبط با