مهران محمدی امین

ایسنا/ در بحبوحه تنش‌ها میان آمریکا و چین بر سر تایوان، پنتاگون از گفت‌وگوی مقام‌های نظامی ۲ کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد معاون وزیر دفاع

1402\05\12 14:08:37


رایزنی آمریکا و چین درباره روابط نظامی

ایسنا/ در بحبوحه تنش‌ها میان آمریکا و چین بر سر تایوان، پنتاگون از گفت‌وگوی مقام‌های نظامی ۲ کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیتی اقیانوس آرام-هند و مدیرکل بخش امور آمریکای شمالی و اقیانوسیه وزارت امور خارجه چین به گفت‌وگو پرداختند.

در بحبوحه تنش‌ها میان آمریکا و چین بر سر تایوان، پنتاگون از گفت‌وگوی مقام‌های نظامی ۲ کشور خبر داد.به گزارش ایسنا، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیتی اقیانوس آرام-هند و مدیرکل بخش امور آمریکای شمالی و اقیانوسیه وزارت امور خارجه چین به گفت‌وگو پرداختند.خبرگزاری اسپوتنیک نوشت، ژنرال مارتین مینرس، سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای گفت: الی راتنر، معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیتی اقیانوس آرام-هند و یانگ تائو، مدیرکل بخش امور آمریکای شمالی و اقیانوسیه وزارت امور خارجه چین در این تماس تفنی درباره روابط دفاعی میان واشنگتن و پکن و همچنین مسائل امنیتی منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

بازار در ادامه این بیانیه آمده است: راتنر در این گفت‌وگو تاکید کرد که پنتاگون همچنان به دنبال برقراری خطوط ارتباطی نظامی-نظامی میان آمریکا و چین است.. .


بازنشر از : آخرین خبر