1404\12\11 11:32:09



رژیم صهیونیستی تیم بررسی به امارات اعزام کرد

اسرائیل دیروز یک تیم ویژه را به بهانه تشدید عملیات ایران به امارات متحده عربی اعزام کرد.

تبلیغات

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل به نقل از منابعی گزارش داد که دولت امارات از تل آویو برای مدیریت بحران در نتیجه حملات ایران درخواست کمک کرده است. این شبکه تلویزیونی اعلام کرد که تل آویو یک تیم نظامی را برای ارائه مشاوره به امارات اعزام کرده است.

اعزام این تیم اسرائیلی به امارات نشان‌ دهنده میزان همکاری بین دو طرف است. لازم به ذکر است که عملیات وعده صادق ۴ ایران طی روزهای اخیر، پایگاه‌های آمریکایی در الظفره و پایگاه‌های دریایی این کشور در ابوظبی و دبی و اتاق‌های عملیات اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در برج‌ها و مناطق مسکونی را هدف قرار داده و ایران اعلام کرده است که این حملات خطری برای کشورهای میزبان ندارد.. .


بازنشر از : مهر

ایالات متحده امریکا

دولت امارات

رژیم صهیونیستی

خبرهای مرتبط با