1404\12\24 02:50:11



سفیر ایران در دهلی نو- برخی کشتی‌های هندی از تنگه هرمز عبور کرده‌اند

سفیر ایران در دهلی نو: برخی کشتی‌های هندی از تنگه هرمز عبور کرده‌اند آسیاسفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو اعلام کرد که تهران به برخی کشتی‌های هندی اجازه داده است از تنگه هرمز عبور کنند.

تبلیغات

، محمد فتحعلی در نشستی با رسانه ها، گفت:برخی کشتی‌های هندی اجازه عبور امن از تنگه هرمز را دریافت کرده‌اند، اما تعداد دقیق این شناورها را اعلام نکرد.

بنابر روایت ایرنا، این اظهارات از سوی این دیپلمات ایرانی درحالی صورت گرفت که از زمان تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران، تهران تا حد زیادی عبور و مرور کشتی‌ها از تنگه هرمز را محدود کرده است.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

هندوستان

ایران و هند

تنگه هرمز

خبرهای مرتبط با