1405\01\30 23:47:03



صهیونیست‌ها بازهم آتش‌بس را نقض کردند-انفجارهای پی در پی در جنوب لبنان

گزارش‌ها حاکی از آن است که نظامیان صهیونیست با انجام دو انفجار در شهرک «شمع» در منطقه صور واقع در جنوب لبنان، آتش‌بس را نقض کرده‌اند.

تبلیغات
خرید و قیمت انواع قفسه فروشگاهی ابزار پوریا

خرید قفسه فروشگاهی با کیفیت بالا وقیمت مناسب برای خرید قفسه فروشگاهی وارد سایت شوید پایین ترین قیمت قفسه در ایران برای خرید ابتدا وارد سایت ابزار پوریا شوید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نظامیان صهیونیست دو انفجار در شهرک «شمع» در شهر «صور» واقع در جنوب لبنان انجام دادند. نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی پیش از این نیز دو انفجار در شهرک البیاضه در جنوب شهر صور انجام داده بودند. این انفجارها نقض آشکار آتش‌بس در لبنان محسوب می‌شود. آتش‌بس 10 روزه بین اسرائیل و لبنان رسما از روز پنجشنبه گذشته آغاز شد، اما از آن زمان تاکنون این آتش‌بس به طور مکرر از سوی اسرائیل نقض می‌شود..

.


بازنشر از : مهر

لبنان

آتس بس

رژیم صهیونیستی

خبرهای مرتبط با