1404\12\15 23:24:04
مدودف-آمریکا از کشورهای عربی برای محافظت از اسرائیل سوءاستفاده میکند
«دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت که آمریکا از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای محافظت از اسرائیل سوء استفاده میکند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به پایگاههای آمریکا اجازه حضور در خاک خود را دادهاند، این کشورها انتظار داشتند که از آنها محافظت کنند اما به هیچ وجه چنین نیست، آمریکا صرفاً از آنها استفاده میکند. مدودف در ادامه سخنانش افزود: آمریکا از کشورهای حاشیه خلیج فارس سوء استفاده می کند تا فقط از یک دولت (اسرائیل) محافظت کند. این مقام ارشد روس در بخش دیگری از خسنانش خطاب به سران کشورهای عربی تأکید کرد: به خوبی بیندیشید که آیا واقعاً به پایگاههای امریکایی نیاز دارید یا خیر؛ اینها نه برای حفاظت، بلکه برای شما یک تهدید هستند..
.
بازنشر از : مهر