1404\12\22 17:30:05



مسکو- هیچ مدرکی درباره تسلیحاتی بودن برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد

مدیرعامل روس‌ اتم در نشستی مشترک با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: هیچ مدرکی درباره تسلیحاتی بودن برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد.

تبلیغات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، هیئت‌ هایی از روسیه و آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز جمعه در مسکو به ریاست «الکسی لیخاچف» مدیرعامل روس‌ اتم و «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گرد هم آمدند. بر اساس اعلام این رسانه، مدیرعامل روس‌ اتم، در این نشست گفت: تبدیل‌ شدن نیروگاه هسته‌ ای بوشهر به اهداف حملات نظامی، خودکشی است.

مسکو هیچ نشانه ای دال بر توسعه سلاح‌های هسته‌ای توسط ایران دریافت نکرده و هیچ مدرکی هم برای تأیید این ادعا وجود ندارد. ما همیشه آماده‌ ایم تا درمورد مسئله اورانیوم به تهران کمک کنیم.. .


بازنشر از : مهر

روس اتم

رافائل گروسی

ایران

خبرهای مرتبط با