1405\02\15 02:52:03
مقام یمنی- ریاض از کعبه عوارض میگیرد،خواهان عبور رایگان از هرمز است
یک مقام انصارالله یمن نسبت به موضع یک بام و دو هوای عربستان در قبال پیشنهاد ایران برای دریافت عوارض از تنگه هرمز انتقاد کرد.
تبلیغات
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نسبت به موضع گیری دوگانه دولت ریاض به پیشنهاد ایران برای دریافت عوارض از تنگه هرمز واکنش نشان داد و اعلام کرد که عربستان بر کعبه عوارض مالی وضع میکند و در عین حال از ایران میخواهد بر تنگه هرمز عوارضی اعمال نکند..
.
بازنشر از : مهر
جنبش انصارالله یمن
عربستان سعودی
ایران
خبرهای مرتبط با