1404\12\10 18:02:05
نظامیان آمریکا در حملات ایران کشته و زخمی شدند
فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) به کشته و زخمی شدن نظامیان این کشور در حملات ایران اذعان کرد.
فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) در پیامی در رسانه اجتماعی ایکس اعلام کرد: تا ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت شرق آمریکا اول مارس، ۳ نفر از نیروهای آمریکایی در جریان عملیات (تهاجم آمریکایی- صهیونیستی به ایران) کشته و ۵ نفر دیگر به شدت زخمی شده اند. در بیانیه صادره از سوی فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه در این خصوص آمده است: چندین نظامی دیگر نیز دچار جراحات ناشی از اصابت ترکش و ضربه مغزی شده اند.
عملیات های رزمی و تلاش های ما برای واکنش به این حادثه همچنان ادامه دارد. بیانیه فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه اضافه می کند: وضعیت متغیر است، لذا اطلاعات تکمیلی از جمله هویت نظامیان کشته شده خود را تا ۲۴ ساعت پس از اطلاع رسانی به نزدیکان شان، منتشر نخواهیم کرد.. .
بازنشر از : مهر