1405\02\15 14:53:14



وزیر جنگ آمریکا- آتش‌بس با ایران برقرار است- به دنبال جنگ نیستیم

وزیر جنگ آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی در پنتاگون اعلام کرد: آتش‌بس با ایران پایان نیافته است؛ ما به دنبال جنگ نیستیم.

تبلیغات
تعمیر یخچال در محل تعمیر یخچال در تهران تعمیرات یخچال در محل تهران سرویس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پیت هگست وزیر جنگ آمریکا امروز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در پنتاگون در سخنانی اعلام کرد: آتش‌بس با ایران پایان نیافته است.

آتش‌بس با ایران در حال حاضر برقرار است و ما اوضاع را از نزدیک زیر نظر خواهیم داشت. وزیر جنگ آمریکا سپس ادعا کرد: امیدواریم با ایران به توافق برسیم. تجارت دریایی جریان خواهد داشت. ما به دنبال جنگ نیستیم.

پروژه ای که ما در تنگه هرمز راه‌ اندازی کردیم (محاصره دریایی ایران) موقتی است و جهان باید در این خصوص کمک کند. پیت هگست سپس اضافه کرد: ما از ایران می‌ خواهیم تا در اقدامات خود احتیاط کند تا اطمینان حاصل شود که اوضاع پایین‌ تر از آستانه نقض آتش‌ بس باقی می‌ ماند.. .


بازنشر از : مهر

ایران

پیت هگست

پنتاگون

تنگه هرم

خبرهای مرتبط با