1405\02\15 14:48:05



پاکستان- باید به آتش‌بس در منطقه پایبند بود

نخست وزیر پاکستان بر ضرورت پایبندی بر آتش بس در منطقه تاکید کرد.

تبلیغات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان تاکید کرد: باید به آتش بس در منطقه احترام پایبند بود و احترام گذاشت. وی اضافه کرد، پایبندی به آتش بس برای فرصت دادن به دیپلماسی در راستای گفتگوها صورت می گیرد. این در حالی است که آمریکا با نقض مفاد آتش بس در منطقه تنگه هرمز و خلیج فارس دست به تحرکات ایذایی و جنگ طلبانه برای متشنج کردن اوضاع زده است..

.


بازنشر از : مهر

منطقه تنگه هرمز

پاکستان

شهباز شریف

خبرهای مرتبط با