1404\12\27 17:35:07
آتشسوزی در پارس جنوبی بدون خسارت جانی مهار شد
فرماندار عسلویه گفت: با تلاشهای صورت گرفته، آتشسوزی در پارس جنوبی بدون خسارت جانی مهار شد.
تبلیغات
فروش تجهیزات اعلام حریق و دزدگیر ساختمان
اسکندر پاسالار اظهار کرد: امروز بر اثر حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی شاهد بروز حریق در تعدادی از پالایشگاههای پارس جنوبی بودیم.
وی با اشاره به اطفای حریق با ورود نیروهای امدادی و آتشنشانی، اضافه کرد: دود باقیمانده در این تاسیسات مربوط به گازهای موجود در لولهها است.
فرماندار عسلویه بیان کرد: این حادثه تاکنون مصدوم یا فوتی نداشته است.
.
.
بازنشر از : منبع: مهر
خبرهای مرتبط با