1405\02\02 16:03:05



انهدام باند سرقت شمش نقره در ورامین دستگیری ۳ متهم و کشف ۱۰ کیلوگرم اموال مسروقه

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری اعضای یک باند سرقت شمش نقره در ورامین خبر داد و اعلام کرد در این عملیات ۳ متهم دستگیر و بخشی از اموال مسروقه کشف شد.

تبلیغات
تعمیر یخچال در محل تعمیر یخچال در تهران تعمیرات یخچال در محل تهران سرویس

سردار دلاور القاصی‌مهر، در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی اعلام وقوع سرقت ۶۳ کیلوگرم شمش نقره از یک برج مسکونی در سعادت‌آباد تهران که با طراحی قبلی و با همدستی سرایدار تبعه افغانستانی انجام شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از متواری شدن متهمان به محدوده شهرستان ورامین، مأموران کلانتری ۱۲ مرکزی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند ۳ نفر از اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی سریع دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از متهمان، ۱۰ کیلوگرم شمش نقره کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به ادامه روند رسیدگی به پرونده تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان و مالخران احتمالی همچنان ادامه دارد.

.

.


بازنشر از : منبع: رکنا

خبرهای مرتبط با